Történelem 2006


2006


A mérföldkövet jelentő pizzát döntések sorozata követte. Brencsán Ábel a hazai liberázás megteremtője maximális támogatásáról biztosította a lelkes duót, így lett a Balatonfüredi Yacht Club hajója a piros Azzardissimo néven suhanó Libera, egy kísérő motoros társaságában. Ábel nem csak sporttársi áron értékesítette a verdákat, de a betanítást és a Kékszalagon való felügyeletet is magára vállalta, amiért a mai napig üldözi a csapat hálája. Természetesen a hajó érkezése után újabb döntések születtek. Támogató is kellet, hiszen ez a produkció komolyabb összegeket jelentett, amire forrást kellet biztosítani. Az eleve pirosban pompázó libera jótékony hatást fejtett ki a Diego kereskedelmi hálózat döntéshozóira, így meg is köttetett az üzlet. Már csak a legénység hiányzott, amiért történetesen szintén nem kellet túl sokat kutakodni. A Balatonfüredi Yacht Club akrobatikus mozgású 470-ben és 49’-er-ben vitorlázó versenyzői azonnal vetődtek a lehetőségre, és kezdődhetett a felkészülés. Nem kevesebb mint 20 nap alatt sikerült hajózható állapotot elérnie a formációnak, mely bizakodásra adott okot, és ebben a szellemben vágtak neki a 2006-os Kékszalag tókerülőnek. Kitartásuk meghozta a várt gyümölcsöt, hiszen a matematikailag elérhető legjobb helyen, az összetett 4. helyen zárták a versenyt, és ezzel beírták magukat a BYC és a Kékszalag történelem könyvébe.

A legénység:

  • Rauschenberger Miklós
  • Nagy R Attila
  • Cserép Csongor
  • Cserép Csaba
  • Előd Botond
  • Oroszlán Péter
  • Oroszlán Gábor
  • Baráth Gábor
  • Szamody Balázs
  • Szamody Tamás
  • Brencsán Dávid
  • Kugler Tamás

 


 

<<< Történelem


 

2007 >>>